30 Aralık 2013 Pazartesi

Happy New Year ! / MUTLU YILLAR

Benim 2013'üm
Beni takip edenler bilir en sevdiğim yazılar yıl sonunda yazdığım yeni yıl yazılarıdır,
bu yazılar benim için biraz özet,biraz plan ve bolca teşekkür içerir. Bu seneki biraz
daha farklı mı bilemedim siz karar verin. Bu sene tam yılbaşında bir yaş daha büyürken
işte bu senenin farkındalıkları;

-   Gidenin arkasından hiç kötü konuşmam ama bu sene hani plaza insanı challenging
der ya (zor diyelim kısaca ) biraz öyleydi benim için ama her anı için bin teşekkür
ederim.

- Muhtemelen yeni yıl akşamı bile boynumu sağdan sola kolay çeviremeyeceğim ama
olsun sağlığım için çok teşekkür ederim.

- Hepimiz çok seviliyoruz ve seviyoruz ama pek azımız sevildiğini biliyor ve sevdiğini
söylüyor, sizi bilmem ama ben sevdiklerimi bunu bilmekten mahrum bırakmıyor ve
sevildiğimi sadece bilmiyor, duyuyorum. İnanılmaz iyi geliyor şiddetle tavsiye ederim

- Bu sene o kadar sağlam ağladım ve gördüm ki bu durum da yanlış bir şey yok hatta
duyduğuma göre çok da çirkin olmuyorum, tutmayın kendinizi bırakın gitsin ben denedim
ve çok rahatladım.

- Metroda beklerken, yürürken, araba kullanırken veya kendinizle başbaşa kaldığınız her
yerde içinizden teşekkür edecek bir şey bulun ve durmadan teşekkür edin eğer faydasını
görmezseniz lütfen bana gelin ve şikayet edin.

- Banane senin 2013'deki farkındalıklarından bu bir seyahat blogu diyorsan işte sana
 yanıtım bu sene 44 kez bavul toplamışım, 30 uçak seyahati ve 9'u ilk defa göreceğim
 yerlere olmak üzere toplam 20 yolculuk yapmışım. Yani her ani dolu dolu evimden
uzakta tam 66 gün geçirmişim hepsi sevdiklerimle, daha ne olsun, ne mutlu bana.

Peki 2014 'den ne mi istiyorum ? Sağlıkla ve sevdiklerimle en az bu kadar gezebilmek,
size de her anı teşekkür etmeye değer bir 2014 diliyorum, şimdiden yolumuz açık olsun :)

Hiç yorum yok: