13 Ocak 2013 Pazar

BOGOTA

Tekne'den iner inmez otele gidip check out ettik, Cenk'in başağrısı ve ateşi artmaya devam ediyordu,
bir an önce uçağa binip Bogota'ya inmeyi ve ateşinin düşmesini umuyordum maalesef çok zor bir
akşam geçti, bu sefer Bogota Ibis'de kalıyorduk ve eğer ateş yanımızdaki ilaçlarla düşmezse ne yaparız
hiç bilmiyorduk, ateşin ısıran sineklerden mi, yediğimiz birşeyden mi yoksa bütün gün güneşin altında
dolaştığımızdan mı kaynaklandığını bilmediğimiz gibi.

Mike ile Bogota Bike Tour
Sabah ateşi biraz düşmüştü öğlene kadar dinlenip o gün çıkmayı planladığımız bisiklet turunu son güne erteledik, öğleden sonra da Bogota'nın bu sefer farklı bir bölgesine pahalı markaların mağazaların bulunduğu ve oldukça kalabalık olan Carrera 9 ve 11 arasında geçirdik, biraz dolaşıp El Corral'de yemek yiyip tekrar otele döndük.

Ready to go !

Son gün uçağımız akşamdı ve gündüz Bogota'ya yolu düşen herkesin mutlaka katılması gereken Mike's Bike turuna katıldık, bizim gibi ilk defa Bogota'ya gelen 7-8 kişi arkasında başladık sokaklarda dolaşmaya verilen bilgiler Kolombiya yakın tarihinden ve tarih kitabından anlatır gibi değil gayet güzel bir anlatımla gerçekleşiyordu, ilk durağımız meyve marketiydi ismini bilmediğimiz bir sürü meyve yiyip tekrar yola çıktık.

Muhteşem Lama
Meyve pazarı

Bogota yağmuru için yetersiz önlemler
 Arena'ya vardığımızda yağmur yağmaya başlamıştı yoğun yağmur altında önce Bogota'nın Red light bölgesi olarak bilinen mahalleye ve sonra da yine bir turist olarak gitmenize izin verilmeyen ve hepsi birbirinden ilginç hikayesiyle hepimizi etkileyen şehir mezarlığına geçtik, 4 saatlik tur bittiğinde sırılsıklamdık ama hiç pişman değildik.

Şehir mezarlığı

Son akşam yemeğimizi bir gün evvel gözümüze kestirdiğimiz Andre's et lokantasında yedik, enteresan mekanda nefis etler yiyebilirsiniz turist olduğunuz da oldukça kolay anlaşılınca size bir çanta dolusu hediye veriyorlar.

Andre's

Akşam 4 defa güvenlikten geçip uçağa bindiğimizde iki gözümde alerjiden kapanacak kadar şişmiş,
yorgunluktan bayılmak üzere ama eve döndüğüm için de bir o kadar sevinçliydim, bizim için keyifli bir macera, unutulmayacak bir haftaydı Kolombiya seyahati, bir daha gider misiniz diye sorsanız; hiç zannetmiyorum :)