23 Mart 2009 Pazartesi

KARTALLAR YÜKSEK UÇAR

Geçen haftasonu bu sene ikinci kez Kartalkayada kayak şansımızı değerlendirmeye karar verdik,
iki hafta evvel gittiğimizde kar kalınlığı çok iyi olmamakla beraber çok sağlam rüzgar vardı, nitekim öğleden sonra pistleri de kapatmak zorunda kaldılar.
Bu cumartesi ise hava ve kar kalitesi mükemmel , rüzgar hemen hemen yok denecek kadar azdı. Sabah 5.00 gibi başlayan yolculuğumuzun ilk durağı lezzet dünyası Berceste idi sadece 15 ytlye cok çeşitli lezzetlerden oluşan açık büfe kahvaltımızı tamamladıktan sonra 9.30 gibi Kartalkayaya vardık. Bizim tercihimiz Kartal otel pistleri oldu, yenilenmiş soyunma odası ve artistik kayak kiralayıcı arkadaşlarla minimum sürede işimizi bitirip pistlere çıktık.
Dönüşte yine Bercestede çorbalar içilirken, sportif bir günün ardından bacaklarımızın ağrısını nasıl dindireceğimizi düşünüyorduk ......

Faydalı bilgiler;
- Bu sene skipass ücreti 85 ytl olmuş, kayak kiraları da 45 veya 55 ytl, kayak kıyafeti olmayanlar için kıyafet de kiralanabiliyor
- Biz genelde uçuk konaklama fiyatlarını ödemek istemediğimizden Dama Turun günübirlik turlarına katılıyoruz. Skipass, öglen yemeği ulasım ve dönüşte şarap ikramı dahil üstelik kayak kiralamada nakite %20 indirimleri var sanırım şirketin sahibi de olan Çetin bey yıllardır bu turu düzenliyor her sene artan otobüs sayısına bakılırsa bu konuda bence oldukça da başarılı.