6 Mayıs 2015 Çarşamba

BİR GARİP YOLCULUK


Bu saatte degil yazı yazmak benim ayakta kalmam bile imkansızdır, sukurler olsun
uykuyla hic sıkıntım da yoktur, lakin su son iki gecedir saat 1:00 de kalkıp 5:00'e
kadar uyanık kaldıgım otel odasında tavanı izlememin elbet bir nedeni var.

Bu ara ekstra yogunluga ulasan isler, son 5 gundur gribal durum nedeniyle zor nefes
alabilmem, sesimi en yakınlarımın bile tanıyamacak hale getiren bogaz enfeksiyonum
gibi nedenleri olabilir en azından ben oyle zannediyordum oysa sanırım durum
tamamen farklı.

Benim icin yolculuk önceden keyifle hazırlanıp, nerede kalınır , nerede yenir
ne gezilir, hangi noktalar akışa bırakılır gibi hayallerin kuruldugu sonrada bu
hayallerin peşinden koşuldugu bir sürecken, bu Cumartesi biraz daha farklı
bir seyahate cıkmam sanırım bu saatte bana laptop'ı actırıyor.

Biricik sevdigimin ve yine cok sevdigim arkadaslarımın bu seyahatte benimle
olmasının yanı sıra bir cok bilinmeyenlerle dolu bir yolculuk bu gidecegim.
Mesela size donuste ne yaptıgımı degil de ne hissettiğimi anlatabilecegim,
telefonum ve mailimin hatta grup dısında kimseyle iletisimimin olmayacagı,
dogayla bas basa ve sessizlik icinde gececek bir yolculuk.

Kac gundur soranlara yok kardesim valla heyecanlı degilim derken buluyorum kendimi
sanırım bedenim de bu yuzden direniyor bugun cok sevdigim bir arkadasımın dediği gibi
kalbim zihnimle muzakere de ve zihnim bedenimi de zorluyor, ama olsun ben sevgi dolu
kalbimle dusecegim yollara ve bu cok iyi gelecek bana eminim.

ps; Yukarıdaki resim nereden biliyor musunuz yaklasık 2 saattir sagdan sola
donerken farkettiğim otel odamda sol basımdaki tablo :)

 

Hiç yorum yok: