31 Aralık 2014 Çarşamba

MUTLU YILLAR

Geldi mi yılın son günü, sizde var mı hesaplaşma bilmiyorum ama bir
haftadır bende var genel hesap kitap, bu sene sevindiklerim, üzüldüklerim
yitirdiklerim, kazandıklarım, öğrendiklerim, ders çıkarmam gerekenler.
Sanırım bu sene fark hesabın sonuna pek bakmıyorum, önemli olan bütün
bunlar olup biterken bende arda kalan duygular, öyle çok ki ve huyum kurusun
hep güzelleri aklımda. Tam derslik bir seneydi benim icin bu sene yani yeni
yaşıma hazırım, dersimi çalıştım sınavı bekliyorum, belki çalıştığım yerden
gelir kim bilir ?

Yıl boyu yollardaydık biz yine,  bu sene benim için en önemli derslerden
biri yoldan keyif almaktı, varmak için telaş etmek yerine.Beni tanıyan
herkes bilir tezcanımı o yüzden size kolay gelir belki ama benim için meşakatli.

Bu sene bir başka ders de koyvermek oldu, açmak gerekirse karşına çıkanı
olduğu gibi kabul etmek, akışa direnmemek, sözde kolay ama aksiyon kısmı
o kadar kolay olmuyor, küfredebilmek de bir başka dersimdi, yapamadığımın
farkında bile değilmisim, hala usta sayılmam ama çalışıyorum.

Bu sene cogunu yazamasam da 60 günü aşkın süre seyahatteydik, Kaş, Roma, Madrid
Berlin,Antep, Adana klasiklerine, Sicilya, Nemrut, Mersin, Karadag, Hırvatistan katıldı.
Gücümüzün sonuna kadar yürüdük, yedik,içtik ve keyifli pek çok an biriktirdik
umarım 2015'de böyle sağlıklı ve huzurlu geçer.

Her yıl bir sürü sürprizle geliyor kimi keyifli kimi değil, ne olur sonunda aklımızda kalanlar
gülüp geçtiklerimiz olsa.

Mutlu yıllar

Sevgiyle



Hiç yorum yok: