27 Aralık 2012 Perşembe

HAPPY 2013 !!


Yeni yıl yazılarını hep büyük bir keyifle yazıyorum belki bütün sene gezip gördüğümüz
mekanları hatırlamak iyi geldiğinden belki de önümüzdeki senenin rotasını erkenden
belirlemeyi sevdiğimden.

Bu sene tüm gezdiklerimi yazamadım, hatta geçen sene gezdiklerimizi bile ancak
yetiştirdim ama hayıflanmamaya da karar verdim çünkü faydası yok, tüm seyahatlerin
notları hazır sadece sıralarını beklemeleri gerekiyor.

2012 sizin için nasıl geçti ? Ben her gün için ayrı ayrı teşekkür ettim bu yıl, hem de
bolca, bu yüzden umarım 2013'de en az bu kadar güzel geçecek.

Ocak'ta Londraydık hava soğuk ama yolculuk keyifliydi (keşke cüzdanımız da bizimle eve
dönebilseydi), Şubat'ta ailecek dağlara çıktık Innsbruck'taydık, Mart'ta Berlin'e iş için gidildi
bu seneki rotalar genelde iki veya daha fazla gittiğimiz yerler olunca tüm şehirler telaşsız bol
yeme - içmeli geçti. Mart sonu Kıbrısa da gidildi, özlenen güneşle hasret giderildi, Nisan Atina'da
Ghiros, Barcelona'da Tapas & Paellealar yenildi, Haziran iki sene sonra Alaçatı kurabiyesi ve
Midilli'de Saganaki, Temmuz yılın sürprizi Chicago aklımda kalanlar nefis Burgerler, Jazz clublar
ve gökdelenler, Ağustos Ayvalık'ta mezeler, Eylül Datca / Kas mavinin bin bir rengi, kalabalık
sofralar bolca zeytinyağlı ve balık, komşuya uğrayıp senelerdir uzaktan seyrettiğimiz Meis'e
günübirlik ziyaret, Eylül sonu iş icabı Valencia / Benidorm, Ekim Çıralı / Kaş ve senenin son
deniz tatili, Kasım Floransa &Roma yine bol kahkahalı sofralar, nefis Tiramisu, Spritz, her çeşit
Pasta, Aralık yine Kıbrıs'ta Hellimli tost & midye ve inşallah bir kaç saat sonra Prag .

Sıraladığımda aklıma önce lezzetler ve kokular sonra bu lezzetleri paylaştığımız dostlar geliyor,
ve bu sene için sağlıkla en az bu kadar yol katedebilmek, kalabalık bol kahkahalı sofralar, güzel
sürprizler, huzur ve teşekkür dolu bir yeni yıl diliyorum hem kendim hem sizin için.

HAPPY 2013 !!!


Hiç yorum yok: