10 Mart 2011 Perşembe

BLOGUMA DOKUNMA



Ben her ne kadar buradan keyifli şeyler yazmak istesem de bazen
keyifsiz şeyleri de paylaşmak zorunda kalıyor insan, mesela 70 üzeri
aile büyüklerim her gün keyifle okudukları kızlarının, torunlarının blogunun ''mahkeme kararıyla yasaklanmıştır'' ibaresini görünce şaşırıyorlar, korkuyorlar, tedirgin oluyorlar.

Oysa böyle şeyler oldukça doğal çünkü kimseye zararı olmayan, aslında
bizle hiç alakası da olmayan bir konuda dava açılıyor ve bir site buna
bağlı olarak kurulan yüzlerce site yasaklanıyor (güya) güya diyorum
çünkü artık 21. yüzyılda herşeye çözüm var, eğer siz de benim gibi arada
bir girmeyi denerseniz muhakkak yasaksız bir anı yakalayacaksınız, beni
şimdilik bu yasak durduramıyor, bu yüzden elimden geldiği kadar yazıları
yüklemeye maceraları paylaşmaya devam ediyorum, umarım sizleri de kimse
yıldıramaz :)

Hiç yorum yok: