31 Aralık 2010 Cuma

SEN NEYMİŞSİN BE 2010


Evet aynen böyle demek geliyor içimden, bu kadar sürprizli, bu kadar yoğun
bu kadar yorgun, bu kadar gezgin ve sağlıklı, mutlu, huzurlu, keyifli bir yıl
olur mu oldu ?

Herşey vardı, belki daha yeni yılın ikinci günü yola çıkmamız neden oldu bu
kadar seyahate, Ocak soğuktu ama Mudurnu - Bolu - Kayseri dedik geçti gitti,
Şubat hem çok kısa hem de çok uzundu büyük sürprizler, güzel kararlar
Kıbrıs'a ilk gidiş, Martta nefis lezzetler ve Gaziantep'le tanışma, Nisan
ver elini Afrika - Fas, Mayıs yaza ısınma turları, Haziran mis gibi Ege otları
ve Ayvalık, Temmuz Kıbrıs sürprizi üzeri Bodrum, Ağustos Ayvalık'ta denize doyamadık, Alaçatı'da kurabiyeye, Eylül bayram klasiği Kaş ardından Bodrum'da yaza veda diye düşünürken, Ekimde Kıbrıs'da sezonun son denizi, Kasım yılın bomba ayı mutluluk, heyecan, telaş neredeyse tüm ay uzaklara yolculuk bir uçtan öteki uca California, Aralık Antepte özlem giderme, memleketim Urfaya varış ve 2011'e 15 kala en güzel başkent Roma'da bir haftasonu.

Geçen sene gitmek istediğim yerlere baktım da neredeyse tamamı görülmüş, geriye kalan Berlin ve Mardin var. Peki bu sene içimden geçenler bir çırpıda Paris, Barcelona, yine Amerika, italya'da her hangi bir nokta ve her seneki klasikler var.

İşte benim güzel 2010'um ama en güzeli sağlıkla bu satırları yazıyor olmak, yine bir yıla, yine yeni bir yaşa sadece 1 gün hatta bir kaç saat kala ben aynen böyle bir yıl diliyorum, umarım sizin de dilediğiniz gibi bir yıl olmuştur ve 2011 daha güzel olur.

Hiç yorum yok: