27 Nisan 2009 Pazartesi

KARPUZ KABUĞU DENİZE DÜŞTÜ / VOYAGE SORGUN

Simdi gelelim mavilere, yeşillere :)
Çelebinin çelebilik görevini yerine getirmesi için mümkün oldukça gezmesi gerekli, hem bu yüzden hem de soğuk puslu kışı arkamızda bırakmış olmak için 23 Nisan tatilinde düştük yollara, güneş yüzü görmeden geçirdiğimiz ayların acısını alır diye yakınlara değil gidebildiğimiz kadar güneye gidelim, araba kullanmayalım, gittiğimiz yerde de yan gelip yatalım diye düşününce Antalyadaki tatilköylerini araştırmaya basladık. Bu sene ilginçtir 23 Nisanda açık tesis sayısı azdı cok fazla riske de girmek istemediğimizden geçen sene kız arkadaşlarımla Bodrum şubesine gittiğimiz Voyage grubunun Sorgundaki tatilköyüne gitmeye karar verdik .

İşin aslı tatil köyü ve hersey dahil sistemi bizim çok bayıldıgımız bir dinlence şekli olmasa da çok enerjik geçeceğini umduğum yaz sezonu evveli böyle bir açılışa ihtiyacımız vardı.

Ets ile tüm organizasyonu yaptık ve yola çıktık, meteoroloji tüm haftayı Antalya için yağmurlu gösterdiğinden beklentimiz cok yüksek olmasa da yahoo weatherın tüm haftayı parçalı bulutlu ve güneşli göstermesi bize moral verdi. (Netekim İngilizler haklı cıktı)

Voyage Sorgun yemyeşil bir tatilköyü, Antalya havalimanına yaklasık 1 saat uzaklıkta ( taksi ile 120 ytl tutuyormus biz Etsnin transfer aracı ile 50 ytlye geldik) Bodruma göre çok daha geniş bir alana yayılmış olan tesisin en büyük avantajı tüm odalar dolu olmasına ragmen tenha yerler bulabilmeniz ama bizim için daha önemlisi 16+ ayrıcalığıydı, geçen sene Bodrum Voyage tesisinden cok memnun kalmış olsam da çocukların çığlık çığlığa iskele - havuz-plaj ve restorandaki bağrışları hala kulağımda çınlıyor , anne ve babalarının sözlerini dinleyen vakitlerini kumdan kale yaparak geciren, yemeklerini sessiz sedasız yiyen turist çocukları görmesem kendimi 16- düşmanı olarak adlandırabilirim. Voyage Sorgunda ise bunun çaresi var dilerseniz yemeğinizi 16+ restoranda yiyip, 16+ iskele ve havuzda sessiz sedasız bir gün geçirebiliyorsunuz üstelik bence çocuklarıyla tatile cıkan aileler için de cok ideal bir tesis çünkü çocuk büfesi,onların boyuna uygun masalar, havuzda kaydıraklar, özel çocuk havuzu ve hatta küçükçe bir lunapark bile var, animasyon aktivitileri de çocukları tüm gün oyalayıp enerjilerini tüketecek cinsden. Çocuk havuzu

Odalar konusunda çeşitli seçenekler var, biz ekstra detayları olmayan, rahat , ufakça bir balkonu da olan yemyeşil bahçeler arasındaki Club odalarından birinde kaldık,dilerseniz ana binadaki otel kısmında da kalabiliyorsunuz.Tek şikayetimiz bize verilen bağlantılı odanın diğer ucundaki odayı uyumak için değil eğlenmek için kullanan delikanlılardı( tam sayılarını cıkaramadım 3 yada 4 kişi), zira gece 2:00 de hangi discoya gittiklerini, tüm telefon görüşmelerini ve tvde seyrettikleri programları naklen bizde dinledik.

Praga Havuz
16+ iskele

Bir başka havuz
Tesiste biri kapalı olmak üzere 5 adet havuz var bizim favorimiz daha evvel belirttiğim gibi 16+ olan Praga havuzu idi, ama resepsiyonla ana bina arasındaki havuz da çok güzeldi , ağaç gölgesinde havuza girmek bence çok keyifli . Bu havuzda güneş şemsiyeleri yerine kocaman güzel ağaçlar var. Deniz için dilerseniz plajı veya iki ayrı iskeleyi kullanabiliyorsunuz malum Nisan ayı nedeniyle deniz dalgalı idi buna rağmen biz sezon açılışını yaptık.

yarın hersey dahil sistemi , yeme-içme durumu