26 Mart 2009 Perşembe

KUHTAI

Bahar nihayet geldi ama ben kayaktan devam etmek istiyorum zira bir 6 ay muhtemelen bu konuya geri dönmeyeceğiz:)
Kuhtai bizim Innsbrucktaki ilk kayak deneyimimizdi benim de ilk ısınma turlarım diyebiliriz, Innsbrucka yakın bir kayak merkezi tavsiyesi istedik ve Kuhtai önerildi, biz de bindik otobüse ve yaklasık 35 dakikada vardık tesise.

Bir kaç yumuşak iniş cıkıstan sonra ders almanın daha faydalı olacagını düşünüp Avusturyalı hocamın tavsiyelerini dinlemeye basladım maalesef onun İngilizcesi , benim Almancamdan kötüydü ve 45 dakikada pes ettirdi hatta cesaretimi kırdı da diyebiliriz. Öğle yemeğini de ski passları aldığımız gişenin hemen yanındaki restaurantta yedik ( cranberry recelli snitzel pek guzeldi)
Gunun geri kalan kısmı benim yanlış piste girmem ve yine bir kar duzeltme aracı ile asagıya indirilmem gibi klasik maceralarla gecti :) Sag salim sehre donmenin rehaveti ile sırtcantamızı da otobüste unuttuk ama bu kadar badireden sonra pek de kafaya takmadık, sanki ertesi gün hiçbirşey olmamış gibi bulacağımızı biliyorduk.

Tepeye cıkarken

Kuhtaida cok uzun ve guzel pistler var ama agırlıklı Kırmızı(22km),Siyah ve Mavi pistler ise sadece 8 km, buranın en büyük avantajı Innsbrucka cok yakın olması.Innsbruckun en yüksek kayak pisti olarak geçiyor 2020 m ( buzullardan sonra), bir başka güzel özellik ise akşam ışıklandırılmış pistte kayak yapma imkanı.

Işıklandırılmış pistler

Size Innsbruckta konaklama bilgisi hic vermedim cünkü ben şanslı azınlıktanım biz kuzenimin merkezdeki şirin evinde kalıyoruz ama Innsbruck bir universite sehri o yuzden konaklama konusunda pek cok alternatifiniz var.Yer bulma konusunda yardımcı da olabilirim, kayak kiralama ortalama yeme içme ve ski pass ücretlerini de kayak dosyasının sonuna saklıyorum.

Altug dedi ki...

Innsbruck da 16 sene yasamis kuzen olarak benden size konaklama tavsiyesi: http://www.nepomuks.at/ Daha merkezi, daha ucuza (€ 25) kalmaniz, birakin Avusturya'yi, hicbiyerde mümkün degil. REZERVASYON kesin gerekli. Sehiri icinden kayak merkezlerine BEDAVA turist otobüsleri kalkiyor, bilginize...

Bi de http://www.mittergrat.at/ adresinden, benim gencken her subat gittigim dag evlerinin rezervasyonunu yapip fiyatlarini ögrenebilirsiniz. Yazin da kisin oldugu kadar güzeldir.Daglarin ortasinda, keci yolu gibi bi yoldan yürüyerek ulasilan, yildizlari hicbir yerde göremeyewceginiz kadar güzel görebileceginiz, bir o kadar da modern isitma sistemi olan 3 tane dag evi yanyana. 5-6 kisiden 30-40 kisiye kadar kalabileceginiz bu evleri siddetle tavsiye ederim. Ayrintili bilgi icin bana mail atabilirsiniz. altanaustirol@gmail.com