14 Temmuz 2008 Pazartesi

Merhabalar !!!

Merhabalar !!!!
Uzun süredir planlıyordum gezilerimi anlatmayı. ama bir türlü belki fırsat belki de cesaret bulamamıştım. Sonunda , bunun sadece yeni yerler görmeyi seven dostlara ,ipucu olabilecek küçük deneyimlerimi aktarmaya çalıştığım samimi bir sohbetten farksız olacağı düşüncesiyle rahatladım.
İsmimin ''KüçükÇelebi''olması sizi yanıltmasın, gezdiğim yerleri aklımda sıralamaya kalktığımda, bu kadar kısa zamana, bunca geziyi sığdırmış olmaktan mutluluk duyuyorum. Amacım, gezdiğim ve gördüğüm yerlerin, ansiklopedik bilgilerini aktarmak değil. Zira bu işi benden daha bilinçli ve doyurucu yapan pekçok yazar olduğunu biliyorum.
Düşündüğüm , benim gibi, yeni yerleri, yeni yaşamları, tüm renkleriyle merak edenlere rehberlik etmek .Kararsız olanlara da başka yerlerde , gerçekten görülesi, başka yaşamların olduğunu hissettirip, kışkırtmak.
Ne diyelim yolumuz açık olsun ..............

Hiç yorum yok: